EDZŐKERESŐ - SUNRISE FITNESS

___________________________________________________________________________
AEROBIC EDZŐK   .   SZEMÉLYI EDZŐK    .    SZAKTANÁCSADÓK    .    ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
___________________________________________________________
SZEMÉLYI EDZŐK
___________________________________________________________

Kerekes Katalin - Sunrise Fitness - Body terem vezető edző
Mottó: „Amikor képes vagy arra, hogy segíts embertársaidon, ez a ’képesség’ megszűnik pusztán képesség lenni és felelősségé válik!”


Halmágyi Évi
Mottó: „Aki el akar érni valamit az megoldást keres, nem pedig kifogást.”


Ujvári Laci
Mottó: Mindenképpen jó érzés ha valaki számon tartja fejlődésed irányát és ütemét, és inspirálóan hat, ha vár


Szöllős Imre
Mottó: Minden kedves Vendégét szeretettel várja!


AEROBIC EDZŐK
_______________________________________
Varró  Krisztina
Sunrise Fitness -  Csoportos órák vezető edző
Bemutatkozás: Gyerekkorom óta sportolok, 6 évesen a tenisszel, majd később atlétikával kezdtem foglalkozni. A sport szeretete, a mozgás, azóta is végigkíséri a mindennapjaimat. Az aerobikkal 16 éve foglalkozom, több budapesti fitness klubban is dolgozom edzőként, gerinc és személyi trénerként egyaránt. Az óráimat minden korosztály számára ajánlom, akár kezdő vagy, akár haladó. Érezd jól Magad, mozogj Velem.
Óráim: Alakformáló,  Zsírégető, Kondi step (Step/Kondi), Preventív  Gerinctorna
Végzettségeim: IFFA International Fitness  and Aerobic Academy, IFFA Testegyensúly preventív  gerinctréner, IFFA Personal trainer. Edzőként dolgozom: 1994 óta. Gyerekkorom óta sportolok, 6 évesen a tenisszel, majd később atlétikával kezdtem foglalkozni. A sport szeretete, a mozgás, azóta is végigkíséri a mindennapjaimat. Az aerobikkal 16 éve foglalkozom, több budapesti fitness klubban is dolgozom edzőként, gerinc és személyi trénerként egyaránt. Az óráimat minden korosztály számára ajánlom, akár kezdő vagy, akár haladó.
Üzenetem az óráimon résztvevők számára: Érezd jól Magad, mozogj Velem! Bemutatkozó rövid videókon megismerkedhetnek a különféle stílusú órámimmal a FitVideo online edzéseket kínáló weboldalon a következő linken: http://www.fitvideo.hu/index.php?page=videoinfo&&video=10&s=1 a teljes hosszúságú edzésprogramokért az oldal már díjat számít fel. Videó edzések megtekinthetőek a T-home előfizetők számára a videotéka tárban is, kábeltv/fitvideo címszó alatt, a következő linken: http://www.t-home.hu/lakossagi/tv/videoteka/fitvideo Szeretettel várom Önöket!
_______________________________________
Ádám Kati
Bemutatkozás: Ádám Katalin okleveles. gyógytornász, manuálterapeuta vagyok. 1973-ban végeztem el a Gyógytornászképzőt, 1985-ben főiskolai képzés keretében okleveles gyógytornásszá váltam. Szakmai tudásomat 1973 óta gyarapítom, 10 évet az Országos Reuma és Fizikoterápiás Intézetben dolgoztam. Módom volt közreműködni a margitszigeti Thermal Hotel gyógyászatának beindításában. Több mint 15 éve tartok aerobic és fitness edzéseket, különböző helyeken. És lányom, Judit hozzám hasonlóan ezt a szép szakmát választotta. Óratípusaim: Gerinctorna
_______________________________________
Havrán József
Köszöntök minden sport szerető érdeklődőt! Sokunknak okoznak a megfelelő mozgásforma megválasztásánál problémát a korábbi sérülések. Én 14- évig voltam Profi Sportoló" labdarugó". Ez idő alatt mindig a maximumot akartam kihozni magamból! Sokszor nagyon mélyről kellett felállnom a sok sérülés- ès műtètek miatt,ezèrt àtèrzem azok helyzetèt akik el vannak keseredve a testük miatt!
A Trx-el egy rehabilitàciò soràn talàlkoztam és kijelenthetem, Szerelem volt első làtàsra! Napròl-napra éreztem ès láttam a fejlődèst magamon.
Foglalkozom: profi sportolokkal, labdarugokkal, kézilabdásokkal,Thai-boxal, de tartok òràkat fitness termekben, sportolni szerető Vendégeknek. Szàmomra nagy kihivàs emberekkel foglalkozni mert nem csak a testükkel hanem a lelkükkel is foglalkozom!
Ha szeretnèd jòl èrzeni magad ès szereted a kihivàsokat: szeretsz sportolni, zsirt ègetni, erösödni, formàlodni, ha szeretnèd àllòkèpesèged növelni ès szèp formàs,szàlkàs izomzatra szert tenni,megteheted òràimon, ahol kiscsoportos ès nagycsoportos edzèseken vàlthatod valòra àlmaid alakjàt!
Gyere ès vàltozz velem! Hasznàld a Tested a gèpek helyett!
Havrán József bejelentkezés +36302027088
_______________________________________
Horváth Adrien
Bemutatkozás: Óvodás korom óra az életem része a mozgás, ugyanis ekkor kezdtem táncos pályafutásomat. Az évek során több tánciskolában megfordultam, sokféle táncstílussal ismerkedtem meg (showtánc, modern tánc, hiphop, kortárs), és tíz évig versenyszerűen űztem. Jelenleg a Testnevelési Egyetem Rekreációszervezés szakának végzős hallgatója vagyok. Itt ismerkedtem meg bővebben az aerobikkal, így határoztam el, hogy edző szeretnék lenni, és az egyetem mellett elvégeztem a Fitness Akadémia aerobik edző képzését. 
Célom, hogy megszerettessem a mozgást az emberekkel, és beleépítsék mindennapjaikba, hiszen ez az egészségünk alapja! 
Horváth Adrienn jelenleg a Testnevelés Egyetem Rekreációszervezés szakának végzős hallgatója. Itt ismerkedtem meg bővebben az aerobikkal, így határoztam el, hogy edző szeretnék lenni, és az egyetem mellett elvégeztem a Fitness Akadémia aerobik edző képzését. Célom, hogy megszerettessem a mozgást az emberekkel, és beleépítsék mindennapjaikba, hiszen ez az egészségünk alapja! 
Óratípusaim: Alakformáló, Dance
Alakformáló: Olyan vendégek számára ajánlom, akik szeretnének szép szálkásan izmosodni, fogyni, illetve egy általános erőnléti szintet elérni. Az órákon minden izomcsoportot megdolgozunk különböző hatásfokozó eszközök alkalmazásával (fitball labda, gumikötél, kézisúlyzó, body ball, step lépcső,…). Az órán kényelmes edző ruha és sportcipő viselete ajánlott. 
Dance: Egy vidám, jó hangulatú óra, melyen a ráhangolódó bemelegítés után egy táncos jellegű koreográfiát kezdünk el. Minden órán új kombinációt tanulunk, így a becsatlakozás bármikor lehetséges. Kezdők és haladóbbak egyaránt jöhetnek, mert a koreográfia úgy van felépítve, hogy mindenki a saját szintjén tudja elsajátítani. Az órán szintén kényelmes ruházat és nem tapadós talpú cipő viselete ajánlott. Szeretettel várom Önöket!
_______________________________________
Juhász Bianka
Bemutatkozás: Kedvenceim a komlex gyakorlatok amik koncentráltságot igényelnek. Mottóm: Rossz  gyakorlat nincsen, csak rosszul végzett gyakorlat létezik. A kontrolált végrehajtás híve vagyok. 1990 óta dolgozom mint aerobik instruktor. 8 évig voltam a Magyar verseny aerobik válogatott tagja. Háromszoros Magyar Bajnokként, Ek 3.,Vk 6. helyezetként fejeztem be a versenysportot. Életem a SPORT! Hiszem, hogy minél több fajta mozgást végzünk, minél tökéletesebb technikával, annál jobban megértjük,hogy a sport hogyan segít minket azokhoz a célokhoz, amiket kitűzünk magunk elé. 
Azoknak ajánlom az óráimat, akik nyitottak minden újra,- akik szeretnék a testük gyengébb részeit tudatosan erősíteni, hogy egy harmonikus izomzattal egészséges, sérülésektől mentes életet élhessenek. Az esztétikát azért nem említeném, mert ha valaki tudatosan edz, ajándékba kapja azt. 1992 SOTE Testnevelési kar-aerobic oktató - 2004 IFFA-aerobic oktató - 2007 X-co Flexi bar trainer - 2010 HUNWA Nordic Walking instructor - 2010 JG Spinning oktató - 2011 IWI akreditált Gerinc torna Stretching oktató. Óratípusaim: Alakformáló órákat tartok.
_______________________________________
Kiss Gábor
Bemutatkozás: Nemzetközi aerobic presenter, people in motion dance aerobic oktató,
IFAA aerobic edző, dance step oktató, személyi edző, Xco-tréner, flexi bar edző. Az afrodance aerobic koncepciójának a megalkotója. Hazai és nemzetközi rendezvények rendszeres, közkedvelt, fellépője. 1998-ban ismerkedtem meg az aerobikkal, amit annyira megkedveltem, hogy ’99-ben már elvégeztem az aerobic edzői iskolát. Azóta edzőként dolgozom különböző termekben. Rendszeresen járok továbbképzésekre, hogy folyamatosan fejlesszem magamat, és azt itt megszerzett tudást átadhassam mindenki számára. 
Óratípusaim: Alakformáló, Dance, Step
KISS GÁBOR Nemzetközi Aerobic Presenter: Szakmai  végzettségek, továbbképzések: 2000 - IFAA Hungary Aerobic oktató, 2000 - IFAA Hungary Step aerobic oktató, 2001 - IFAA Hungary Dance step edző, 2002 - Polar Own-Zone edző, 2002 - FlexiBar Oktató, 2003 - People In Motione Dance aerobic edző, 2004 - XcO Trainer, 2004 – Afrodance Aerobic koncepció létrehozása, 2002 – Rendszeres résztvevője vagyok, évente ismétlődően megrendezésre kerülő országos aerobic, fitness és wellness rendezvények (aerobic maraton, fittbalance, fitt aréna,stb) és más meghívásos fitness rendezvények  az egész ország területén. 2006 Presenter of the Year DSijazotja, 2011 presenter of the Year/Év tánc presentere dij.
AFRODANCE AEROBIC: 2004. Létrehoztam egy új aerobic irányzatot, az  Afrodance aerobicot. Óriási népszerűségnek örvend Magyar országon ,valamint a határon túl is.
Ez a koncepció  egy teljes testedzést biztosít  mindenki számára. Az óratípus  a tradicionális afrikai táncokat és az aerobic, lépéseit ötvözi. A zene, a dobok ritmusa és a koreográfia teljes szabadságérzést nyújt a résztvevők számára. Könnyed, laza feeling.
Ezzel az óratípussal minden rendezvényen részt veszek és egyre többen  hívnak vissza mert a közönség igényli. Szeretném átadni mindenkinek a sportolás iránt érzett szerelmemet. Mindennél fontosabbnak tartom a tökéletes technikai végrehajtást, és a mozgás sokoldaluságát.
- ne egyél két órával foglalkozás előtt
- csökkents az élénkítő élelmiszerek fogyasztását (kávé, alkohol, cukor)
- kényelmes ruházat viselése.. Szeretettel várom Önöket!
_______________________________________
Kutasi Kelly
Bemutatkozás: Velem a Sunrise Club Body-Balls Koncepciós óráin: Body-Balls MOVE óráján hétfő 10:00-tól, és a Body-Balls Complex órán csütörtök 19:00-tól találkozhattok! A BB Move óra zsírégető jellegű, lassabb habitusú, míg a BB Complex óra intervall jellegű, dinamikusabb óra. Így könnyedén ki tudod választani a számodra megfelelő intenzitást!
Edzésre fel!:)  Kutasi Kelly + BB Move Master Trainer + BB Complex Prominent Trainer
_______________________________________
Kontár Marianna
Testnevelő tanár, aerobik-edző, ritmikus gimnasztika-edző és versenybíró. 
Gyermekkorom óta szenvedélyesen szeretek mozogni, sportolni. Életem jelentős része, tanulmányaim és munkám a mozgásos tevékenységek tanulásával és tanításával telt el.
Tanulmányaim: - testnevelő tanári diploma, - aerobik edzői képesítés, - ritmikus gimnasztika edzői és versenybírói képesítés, - Pilates- oktatói végzettség
Felsőfokú tanulmányaim alatt NB I-ben kézilabdáztam és a főiskolai gimnasztika válogatott tagja voltam. 18 éves testnevelő tanári, aerobik oktatói és ritmikus gimnasztika edzői gyakorlattal rendelkezem. Testnevelő tanárként a képességfejlesztést szem előtt tartva 6-14 éves gyermekeket tanítottam meg a mozgás szeretetére. Aerobik oktatóként minden korosztály számára vezettem erőfejlesztő és állóképesség fejlesztő edzéseket, step-aerobik, alakformálás, gerinctorna és Pilates formájában. 
Ritmikus gimnasztika edzőként az ország 5. legsikeresebb egyesületének vezető edzője voltam. Számos tanítványom, szerzett országos bajnoki címeket. Több tanítványom vált junior és felnőtt válogatott versenyzővé. Lányom, Gergics Tünde magyar válogatott és Európa-bajnoki helyezett, olimpiai kerettagként fejezte be aktív pályafutását. A Sunrise Fitness Clubban, Pilates oktatással foglalkozom, kiscsoportos formában. Ezt a mozgásformát, amellyel egyszerre edzhető a test és a lélek, a megnyugtató, lassú zenére végzett, letisztult mozdulatok jellemzik. Hatékonyan erősíti és nyújtja a mély izmokat, szép egészséges testet formál, külső-belső harmóniát teremt. Óráimon különös figyelmet fordítok az egyéni képzésre, a személyiségfejlesztésre, a testi-lelki harmónia kialakítására. Figyelembe veszem az egyéni adottságokat, az előképzettség szintjét, életkori, fizikális-és mentális sajátosságokat.
Aki ezeket az értékeket keresi,- korosztálytól függetlenül - az jó helyen jár a Sunrise Fitness Clubban, az általam vezetett Pilates- kurzusokon. Szeretettel várom Önöket!
_______________________________________
Kovács Attila
Bemutatkozás: A sport végigkísérte az eddigi életemet. Gyerekkoromban 7 évig szertornáztam, ezt követően pedig 5 évig a labdarúgás került a középpontba. A legfontosabb állomás a sportpályafutásomnak a verseny aerobik volt, melyben magyar bajnok, EB 6., és Grand Prix versenyek többszöri dobogósa voltam. Jelenleg egy budai fitness klub szakmai vezetője vagyok, ahol személyi edzőként, és aerobik szakedzőként is dolgozom. Szeretném, ha a sport Neked is az életed meghatározó eleme lenne! Ebben segítségedre leszek, és mindenben számíthatsz rám! Óratípusaim: Body Art, Alakformáló
_______________________________________
Majlát Zoli
Bemutatkozás: A spinning az az élmény, amikor annyira feloldódunk saját edzésünkben,
a tekerésben, hogy minden más eltörpül mellette, s a mozgás olyan élvezetes lesz, hogy bármi áron folytatni akarjuk, pusztán magáért. Röviden: a tökéletes élmény, zene, mozgás, érzelem. Óratípusaim: Spinning
_______________________________________
Mayerné Kovács Veronika
Gerincjóga oktató bemutatkozása: Már a jóga előtt is sokat foglalkoztam mozgással és az egészséges életmóddal. A gerincjógára véletlenül bukkantam, kipróbáltam és már az első alkalommal magával ragadott. Tudni akartam az ászanák jótékony hatásairól, a jóga filozófiai hátteréről, ezért rövidesen beiratkoztam a Mandala stúdiók és az IWT közös oktatói képzésére. A jóga számomra nem munka, hanem egy felszabadító élmény. Része a mindennapi életemnek, hitet, pozitív világlátást nyújtott és nyújt azóta is, melyekből szeretnék tanítványaimnak is minél többet, minél hatékonyabban átadni.
Óratípusok: Gerincjóga, Hatha Jóga, Hatha Jóga Flow, Női Jóga
Már a jóga előtt is sokat foglalkoztam mozgással és az egészséges életmóddal. A gerincjógára véletlenül bukkantam, kipróbáltam és már az első alkalommal magával ragadott. Tudni akartam az ászanák jótékony hatásairól, a jóga filozófiai hátteréről, ezért rövidesen beiratkoztam a Mandala stúdiók és az IWT közös oktatói képzésére. Ekkor még nem gondoltam komolyan az oktatásra, inkább saját fejlődésem volt a cél. Ám a jóga alaposan felforgatta az életemet. Rendkívül intenzív munkát jelentett: a napi rendszeres órai gyakorlás (gerincjóga) mellett, szakmai táborokon, tanfolyamokon, és a mozgásterapeuta képzésen vettem részt. A jóga számomra nem munka, hanem egy felszabadító élmény. Része a mindennapi életemnek, hitet, pozitív világlátást nyújtott és nyújt azóta is, melyekből szeretnék tanítványaimnak is minél többet, minél hatékonyabban átadni. A jóga segítségével nemcsak fizikai szinten éreztem változást, hanem hatásai által lelki szinten pozitív változásokat tapasztaltam, felfedeztem, ami bennem rejlik, hogyan működik, mi mozgat meg, mi működtet, és hogyan tudom ezt tudatosan átélni, benne lenni a jelen pillanatokban. Meggyőződésem hogy a jóga gyakorlása mindenki számára hasznára válhat.
Mesteremnek Németh Gergőt és Juhász Saroltát tekintem. Példaképemnek Szil Katalint astanga jógaoktatót és Pápa Gyöngyvér hatha joga oktatót tekintem. A gerincjóga megerősítette az izmaimat, megtanított a helyes légzésre és kinyitott egy új világot. A Hatha jóga ösvényén járva folyamatosan tanulok, tapasztalok. Mindeközben örömmel adom át tudásom mások számára. „A jóga nem azt, mutatja meg milyen a világ, hanem azt, hogy hogyan lehet megismerni.”
Gerincjóga: A gerincjóga elsődleges szerepe a megelőzés (prevenció), illetve utókezelés (rekreáció). Harmonikusan erősíti és nyújtja az izomzatot, precíz, anatómiai szempontból átgondolt gyakorlatokkal biztonságosan, mégis eredményesen alakítja a fizikai testet, és ezen keresztül hatással van az emberi élet egészére.
Órák felépítése: Tádászana, ráhangolódás-átmozgatás, bemelegítés-légzőgyakorlatok, - tartásjavító gyakorlatok, - erősítő gyakorlatok, - nyújtó gyakorlatok, relaxáció.
Hatha Jóga Flow: A flow szó magyarul áramlást jelent, ami nagyon jól megragadja az óra jellegét. A Hatha Jóga Flow óra töretlen, egyik ászanából következik a másik, és a nehezebb ászanák közötti pihenéshez is ászanákat használunk.   
Még a bemelegítés is légzés ritmusára végzett ászanasorozatokkal történik, szépen, fokozatosan, finoman engednek az izmok, ízületek, ezért ami először nehéz és megterhelő volt az óra végére könnyű és töltő pozícióvá válik. Összehangolja a légzést és mozgást valamint nagy koncentrációt igényel. Ezeken az órákon nincs szó gyors mozdulatokról, a gyakorlatok, mozgások kivitelezése természetes ütemre történik. Vitalizál, energiával tölt fel, mégis kellemesen elfáradsz. Hasznos tanácsok a jógaórára látogatóknak: Szeretettel várom Önöket!
_______________________________________
Molnár Viktor
Bemutatkozás: Versenyszerűen fociztam és kézilabdáztam, valamint különböző harcművészetekkel is foglalkoztam éveken keresztül. A Zumba 2011-be jött be az életembe, nem hittem volna hogy ennyire magával ragad ez a mozgásforma. Hihetetlen volt az a dinamika és jókedv amit adott nekem. Úgy tudtam 3 órát egyben végigcsinálni, hogy nem éreztem a fáradtságot! Ez új volt. A latin ritmusok és az edző személye egy olyan hangulatot teremtett, amitől nem éreztem fárasztónak az edzést inkább szórakoztatónak. Emlékszem az első edzés után bár alig kaptam levegőt, de ott ugráltam, hogy még egy órát nyomjunk! Körülbelül ezt érezheted ha eljössz egy órára.
Molnár Viktor főbb tevékenységei és feladatkörei: Mozgástréner, Spinning, személyi edzés, chi-kung, tai chi, zumba, Alternatív mozgás- és masszázs terapeuta, Masszázs és mozgásterápiák( spinning, hot iron, zumba, tai chi, chi kung), Egészségügy, Fitness-Wellness-Selfness 
Tanulmányok: Zumba fitness instructor, Zumba International, Alternatív mozgás- és masszázsterapeuta, Egészségügyi Továbbképző Intézet (ETI), 2 éve táncolok.
Oktatott órák: Zumba
Rólam: Szinte születésem óta sportolok, ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy 1 éves szülinapomra egy nagy focilabdát kaptam ajándékba, nagyobb volt a labda mint én. Versenyszerűen fociztam és kézilabdáztam, valamint különböző harcművészetekkel is foglalkoztam éveken keresztül.
A Zumba 2011-be jött be az életembe, nem hittem volna hogy ennyire magával ragad ez a mozgásforma. Hihetetlen volt az a dinamika és jókedv amit adott nekem. Úgy tudtam 3 órát egyben végigcsinálni, hogy nem éreztem a fáradtságot! Ez új volt. A latin ritmusok és az edző személye egy olyan hangulatot teremtett, amitől nem éreztem fárasztónak az edzést inkább szórakoztatónak. Emlékszem az első edzés után bár alig kaptam levegőt, de ott ugráltam, hogy még egy órát nyomjunk! Körülbelül ezt érezheted ha eljössz egy órára.
Üzenet: Élvezd az edzést, ne szenvedj, különben minek csinálod?
Kinek ajánlom: Azoknak akik a bulit is szeretik, nem csak a kötelező gyakorlatokat.
Mitől egyedi az órám? Tőlem! Gyere és próbáld ki! Fontosnak tartom a személyes kapcsolatot a vendégeimmel és mint természetgyógyász kiemelt hangsúlyt fektetek az egészségügyi állapotuk figyelembevételére egy óra összeállításánál. Ha pedig fogyni is szeretnél még intenzívebben, akkor egy speciális táplálkozási tanácsadásra is lehetőséged van (az eddigi eredmények 10-37 kiló fél év alatt !)!
Mire van szükséged egy órán? Laza sport ruházat, edzőcipő, ja és jókedvedet se hagyd magaddal, vagy ha elfelejtenéd mindig viszek tartalékba egy páratJ.
Saját oldal ahol olvashatsz rólam: Zumba Molnár Viktorral facebook oldal
_______________________________________
Nagy Nóra
Bemutatkozás: 6 évig versenyszerűen asztaliteniszeztem,majd a Viki suliban tanultam táncot. Rájöttem, hogy nekem ez az életem és egyre magasabb szinten szerettem
volna elsajátítani. 2005-ben az Akrobat Original Dance School legjobb csapatának oszlopos tagja és az egyik vezető tanára voltam. Ebben az időben  kerültem be egy induló magyar pop együttesbe a "Symetrycbe", melyben másfél évet töltöttem el háttértáncosként. Néhány évvel később jelentkeztem a Fitness Companyba,hogy elvégezzem az aerobik edzői tanfolyamon. 2010-ben Zagrabba utaztam ahol a Zumba basic 1 tanfolyamról szereztem diplomát. Azóta csak ezzel foglalkozom. Sok szeretettel várok mindenkit az óráimra! 
Óratipusaim: Zumba, Alakformáló, Zsírégető
_______________________________________
Pöhl Ágnes
Bemutatkozás: Spinning! A kerékpározás 6 éves korom óta aktív része az életemnek. Amellett, hogy a zsírégető és állóképesség javító hatása miatt kiváló edzésforma, remekül ki tudja kapcsolni az embert. A Spinning pedig alternatívát adott, amikor az időjárás meggátolt abban, hogy hódolhassak eme sportnak. Az első Spinning óra után tudtam, hogy nincs többé ez a kellemetlen akadály. Egy jól összeállított edzésterv és zenei mix remekül tud segíteni abban, hogy megpróbáljam kihozni magamból a maximumot, és ebben nem utolsó sorban, a csoportnak is nagy szerepe van. Hétről-hétre látványos eredményeket lehet elérni. Amióta megismerkedtem a Spinning programmal rájöttem, hogy sokkal erősebb vagyok, mint gondoltam. Ezt szeretném átadni a tanítványaimnak is. Óratipusom: Spinning
_______________________________________
Ramm Dóra és Ramm Edina
Bemutatkozás: 2000-ben szereztük meg Sportmenedzseri diplománkat a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karán, majd ezt követően IWI Personal Trainer továbbképzésen vettünk részt. Számos fitnesstúdióban  dolgoztunkk és egyebek között részt vettünk a Duna TV Masszázs varázs című gerinctorna, valamint Tornázz velünk műsorának elkészítésében. Óratípusaink: Ramm Edina - Alakformáló, Zsírégető; Ramm Dóra - Alakformáló, Body Art
_______________________________________
Rátkai Zsanett
Bemutatkozás: A sport mindig is az életem részét képezte. Gyerekkoromban a művészi tornáért voltam oda, aztán jött a kosárlabda és a tenisz, majd a főiskola alatt a röplabda, végül az aerobic lett az a mozgásforma, amiért lelkesedhetek, ahol felszabadulhat minden energiám.  A főiskola elvégzése óta tartok aerobic órákat, kezdetben alakformáló, step órákat, majd jött a kick-box, és most a zumba az új szerelem. Bármelyik óráról is legyen szó, számomra a lényeg a jó hangulat, és az energia. Óratípusom: Zumba
_______________________________________
Rezes Melinda
Sziasztok! Gyerek korom óta a sporttal foglalkozom. Táncoltam, majd fitness versenyeken indultam. 5 éve tartok aerobik edzéseket. Nagy örömmel mondhatom, hogy a munkám a hobbim. Várok mindenkit nagy szeretettel a SUNRISE FITNESSBEN alakformáló, zsírégető, has-láb-popsi és streching óráimon. 1984-ben születtem. 9 éves koromtól kezdve táncoltam a Flash Dance és Viki Suli tánciskolában. Ahol az ország több területén megmutathattuk tudásunkat. Ezzel párhuzamosan 12 éves koromtól kezdve lépett be az életembe a FITNESS. Hat éven keresztül indultam fitness versenyeken, ahol többszörös magyar bajnoki címet tudhatok magam mögött. 2000-ben tagja lettem a magyar válogatott csapatnak. Ennek köszönhetően sikerült megszereznem a dobogó 2. fokát Spanyolországban. Ezek után a versenyzéssel egy kis időre felhagytam, de annál jobban bele ástam magam az egészséges életmód fogalmába. A sporttal nem hagytam fel, aerobik edzőként dolgoztam több fitness teremben is. 2010-ben újra felütötte a fejem a versenyzés fogalma.
Ennyi év kihagyása után Magyarbajnoki 3.helyet és az Ausztria kupa 3. helyét szereztem meg Fitness modell kategóriában. Fitness versenyeken elért eredmények: 1997 Ms Fitness 3.hely, 1998 Meghívásos verseny – Győr 1.hely, 1998 Forma kupa 2.hely, 1999 Magyar OB. 1.hely, 1999 Fitness Gála 2.hely, 1999 Nemzetközi verseny – Barcelona 2.hely, 2010 Ausztria Kupa 3.hely/Fitness modell Abszolút kategória, 2010 Magyar Bajnokság 3.hely / Fitness Modell -165cm kategória, 2010 Fitness Modell Világkupán való részvétel. Edzéseim folyamán különös figyelmet fordítok a gyakorlatok helyes kivitelezésére, a sérülések elkerülése érdekében. De az izzasztó nehéz gyakorlatok mellett elmaradhatatlan a motiváló jó kedv és kellemes hangulat. Számomra fontos az egészséges táplálkozás, ugyan is ez az alapja mindennek. Számos tanáccsal tudlak titeket segíteni ahhoz , hogy céljaitokat elérjétek. 
Mottóm: "Ép testben, ép lélek"
Végzettségeim: 2008 Fitness Akadémia: aerobik oktató, 2009 Gymstick original edzőm, Gymstick Cardio, Gymstick Muscle, Gymstick Circuit, 2011 Személyi Edző és Rekreációs mozgásprogram vezető. Saját oldalam: www.rezesmelinda.hu
Óratípusaim: 
Alakformáló: Egyszerû, jól követhetõ óra, ahol a fõ izomcsoportok erõsítésén van a hangsúly. Minden korosztály számára ajánlott óratípus. Felhasznált eszközök: kézisúlyzó, soft ball, gumikötél, fit-ball, boka súly, step pad
Zsírégető: Egyszerû lépéskombinációkból és erõsítõ gyakorlatokkal kombinált óratípus, aerob, közepes intenzitású edzéslehetõség, ahol az óra során a pulzusértékek zsírégetési tartományának elérése és megtartása a cél. Felhasznált eszközök: kézisúlyzó, soft ball, gumikötél, fit-ball, boka súly, step pad
Has-láb-popsi: Olyan erősítő óra, ahol kifejezetten a has, a láb és a far izmainak erősítésén van a hangsúly. Felhasznált eszközök: kézisúlyzó, soft ball, gumikötél, fit-ball, boka súly, step pad
Streching: azaz szó szerinti fordításban nyújtás.Ezen az órán a rövidülésre hajlamos izmok szelektív nyújtása történik különböző stretching technikák alkalmazásával. Kontraktúrás (rövidült) izmot kialakíthat hosszantartó statikus testhelyzet (ülés, állás), illetve helytelen testtartás. Az izom - és ízületek rugalmasságának megtartásával és fejlesztésével elérhető, hogy az izomzat erő- és állóképessége növekedjen, és az izommozgás harmonikus legyen. Felhasznált eszköze a törölköző, fit-ball. Szeretettel várlak!
_______________________________________
Tímár Eszti
Bemutatkozás: 2003-tól a Kangoo Club Hungary alapító tagja vagyok, rengeteg televíziós és sport rendezvényeken vettem részt. Gyereknapoktól kezdve a Show műsorokig, külföldön át számtalan helyen mutattuk be a kangoo-t mint prevenciós mozgásformát és mint egy új életérzést. Az újonnan szerzett tapasztalataimat beleépítem az óratípusaimba,mindig valami ’meglepetést’ viszek bele az edzésekbe. Óratípusaim: Kangoo jumps, Alakformáló
_______________________________________
Újvári László
Bemutatkozás: Pályafutásomat a los angelesi The Gym Private Fitness stúdióban kezdtem, ahol teremedzőként, dolgoztam. Ez remek lehetőséget biztosított arra, hogy a szakma elit edzőitől tanulhassak. Tanulmányaim során átfogó tapasztalatokat szereztem a testépítés, funkcionális edzés, stretching és strengthening és a preventív edzésmódszerekről egyaránt. Az IWI Fitnesz és Testépítő tanfolyamán kezdtem tanulmányaimat, amit rögtön a Személyi Edző képzéssel folytattam. Állandóan követem a szakmai trendek változását, ezért elvégeztem egy TRX edzői tanfolyamot is. Mivel egész életemben jelentős szerepet töltött be a sport, pontosan tudom, hogy az izomzat erősítése és az állóképességünk mellet nagyon fontos az izmok megfelelő nyújtása ebből fakadóan részt vettem egy Stretching és preventív Gerinc oktatáson is.
_______________________________________
Wekerle Gyula
Bemutatkozás: Gyermekkorom óta aktívan sportolok. A Kick-box tanulásával, majd oktatásával tizenkét évig foglalkoztam. Több hazai és nemzetközi versenyen vettem részt. 1986-92-ig Magyar bajnok voltam. 1988-89-ben Európa kupa harmadik, majd első helyezett. Az óráimon a jó hangulatot, jó zenét és egészséges fáradságot biztosítom számodra. Ha egyszer kipróbálod nem tudsz leszokni róla. Arra törekszem, hogy minél több emberrel szerettessem meg ezt a mozgásformát. Cél: az egészség, jó hangulat, STRESSZOLDÁS, zsírégetés, állóképesség javítása. 
Képesítések: 2006 – 2012 Prananadi gyógyító mester / level I-VIII., 2007 – Agama joga, Channelling course / level I-III., 2005 – Transperszonális pszihológia., 2000 – Aerobika, Akademia/Fitboxe instruttore/.-., 1996 – TF/ kickbox szakedző., Ad Sidera – Born To. Win/Személyiség fejlesztô tréner., California Fitness/Elôadás és eladás tréner, 1995 – California Fitness/Táplálkozás tanácsadó, 1989 – Biang-Tong Long instruktor, 1988 – Kick-box 1 DAN mesterfokozat, Többszörös magyar bajnok, Európa kupa győztes, 1982 – Testnevelési Fôiskola/ Sportszervezôi szak, 1977 – 81 Gimnázium/ Testnevelés tagozat
Miért Én? Gyermekkorom óta aktívan sportolok. A Kick-box tanulásával, majd oktatásával tizenkét évig foglalkoztam. Több hazai és nemzetközi versenyen vettem részt. 1986-92-ig Magyar bajnok voltam. 1988-89-ben Európa kupa harmadik, majd első helyezett. Közben 7-14 éves korú gyerekeket edzettem. A sport és az oktatás az életem. Az óráimon a jó hangulatot, jó zenét és egészséges fáradságot biztosítom számodra.
Garantálom, hogy Te és ÉN kihozzuk belőled a maximumot. Ha egyszer kipróbálod, nem tudsz leszokni róla. Arra törekszem, hogy minél több emberrel szerettesem meg ezt az óratípust. MOTTÓM: ” Ép testben ép lélek” 
Cél: az egészség, jó hangulat, STRESSZOLDÁS, zsírégetés, állóképesség javítása.
Óratípusok: Full kondi, Boksz, Zsírégető, Fitboxe, Slimtrening, Kondi, Relax - Szeretettel várom Önöket!
___________________________________________________________

Fitness     .     Aerobic     .     Body     .     Beauty     .     Medical

Ahol várnak Rád: Sunrise Fitness Eurocenter /2
Nyitva tartás: Hétköznap 6-22h, Hétvége 8-20h

Telefon: +36208495105
SUNRISE FITNESS CLUB

Óbuda szívében, a 3. kerület egyik legexponáltabb helyén,
az Eurocenter Üzletközpont tetején, ingyenes parkolással várja  
megújulni, felfrissülni vágyó kedves Vendégeit.